تجارت نو

تجارت نوین با متد های نو

تجارت نو

تجارت نوین با متد های نو

تجارت نو دات کام یک سایت آموزشی اطلاعاتی با محوریت آموزش و بهبود فردی و حرفه ای و کار آفرینی وآشنایی با شغلها و درآمدهای پررونق در امواج نو اقتصادی و اینترنتی می باشد که آموزش های خود را در قالب فرمت های دانلودی طبق متدهای نو تهیه و بر روی سایت منتشر کرده است تا در اختیار علاقه مندان قرار گیرد تا با استفاده از آموزش های مربوطه بتوانند کسب و کار اینترنتی آموزش محور خود را راه اندازی کنند.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بیت کوین-BTC


فرصت را از دست ندهید.

تا هشت برابر سرعت استخراج بیشتر بیت کویین را با ما تجربه کنید بهترین وسریعترین راه استخراج رایگان بیت کوین،

فقط با یک کامپیوتربه دلار درآمد کسب کنید.

کاملا قانونی و راحت.

اکنون شروع کنید:


کاملا رایگان صاحب بیتکوین شوید-تجارت نوین-WWW.TEJARAT9.COM

کاملا رایگان صاحب بیتکوین شوید-تجارت نوین-WWW.TEJARAT9.COM

ساده ترین روش استخراج رایگان بیت کویین!

بدون داشتن هیچ تخصصی!

ابتدا از لینک زیر مرورگر کریپتوتب را دانلود می کنید .

دانلود کریپتوتب

سپس مراحل نصب این مرورگر را انجام می دهید، اگر آنتی ویروس ایراد گرفت می توانید آنرا خاموش کنید. بعد از اجرای مرور گر این صفحه باز می شود.

مقدار اسخراج بیتکوین

نمایشگر استخراج

این اعداد مقدار بیت کوین استخراج شده را محاسبه ونمایش میدهند.در ابتدا تمام اعداد صفر می باشد اما نگران نباشید با خواست وتلاش شما به زودی وبا سرعت خوبی به پیش می رود.


 

می دانید که مرور گر برای استخراج یا ساخت بیتکوین های رمز دار از یک سری الگوریتمهایی استفاده می کند که برای انجام، محاسبه و ساخت این پولهای رمز دار به سی پی یوسیستم شما نیاز دارد. پس هرچه قدر سی پو یو دستگاهتان قوی تر باشد این کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

در واقع شما سیستم خود را به مرورگر اجاره می دهید و دستمزد اجاره خود را به بیتکویین ودر نهایت دلار دریافت می کنید.

این قسمت سرعت پردازش با بکار گیری سی پی یو سیستم شما توسط مرور گر می باشد. که آنرا دراجاره مرورگر جهت استخراج هرچه سریعتر بیتکوین می گذارید.

اگر قصد انجام کار دیگری با سیستم خود ندارید می توانید یا بهتر است که آن را روی ماکسیمم قرار دهید.


اشتراک لینک اختصاصی

لینک اختصاصی

این قسمت لینک اختصاصی شما می باشد که می توانید با این لینک دوستان خود را دعوت کنید تا از این طریق نیز درآمد خیلی خیلی زیادی داشته باشید.

توجه داشته باشید که اگر ۵ نفر از دوستان خود را دعوت کنید درصدی از قبال فعالیت آنها نیز نصیبتان خواهد شد که باز دوباره از زیر مجموعه دوستان دوستان خود وبه همین تر تیب با داشتن یک شبکه می توانید در کمتر از یک ماه در آمد دهها میلیونی داشته باشید پس همه اینها بستگی به فعالیت شما ودوستانتان دارد. 

این محاسبات را می توانید در بخشی از مرورگر کریپتو تب ببینید

البته می توانیدبه تنهایی نیز بدون داشتن شبکه به استخراج بپردازید اما مسلما با سرعت کمتری پیش خواهید رفت.


این قسمت پنل کاربری یا مدیریت شما ست که می توانید فعالیت ومشخصات خود را آنجا ببینید. روی آن کلیک کنید تا پنل خود را ببینید.


دوستانتان را با لینک اختصاصی خود دعوت کنید تا به درآمد خوب برسید.

دوستانتان را با لینک اختصاصی خود دعوت کنید تا به درآمد خوب برسید.

در این قسمت شما می توانید تعداد اعضایتان را، همان دوستانی را که دعوت کرده اید را ببینید.

در اینتصویر می توانید دوستانتان را ببینید ودرآمدی که از فعالیت آنها نصیب شما شده است را مشاهده کنید.

اگر شما بتوانید ۵ تا از دوستان خود را دعوت کنید وآنها نیز هرکدام ۵ نفر دیگر را می توانید پلن درآمدی خود را محاسبه وببیند. که چه درآمد خوبی نصیب شما می شود.


تبریک - شروع یک درآمد خوب

شروع به در آمد کنید

لحضه طلایی:

روی آیکون دایره ای نارنجی بالا کلیک کنید تا یک شروع خوب داشته باشید.


درتصویر بالا -دان- را کلیک کنید وشروع به درآمد کنید توجه داشته باشید که باید ۶ تا ۸ ساعت در شبانه روز صفحه استخراج شما آنلاین باز باشد تا استخراج صورت گیرد.می توانید هر چهار ساعت، نیم ساعت یا یک ساعت به سیستم خود استراحت دهید.می توانید در طول شب که به استراحت می پردازید سیستم را روشن بگذارید تا ساخت بیتکوینهای شما صورت گیرد.

برای  اینکه سیستم خاموش نشود می توانید از کنترل پنل سیستم وارد -پاور آپشن- و ازآنجا وارد -چنج  ون د کامپیوتر اسلیپ- شوید ودر باکسهای مورد -NEVER- را انتخاب کنید تا همیشه روشن بماند.


در این تصویر شما سمت راست پنل خود را می بینید که در آن مجموع درآمد از فعالیت خودتان و اعضائتان و همچنین تعداد اعضائتان را مشاهده می کنید.

از قسمت-WITHDRAW-می توانید برداشت وجه داشته باشید.

به این صورت که قبلا یک حساب بلاکچین باز کردید و شماره حساب این کیف پولتان را وارد می کنید تا پرداخت صورت گیرد.

در قسمت وسط صفحه-کپی یو آر ال -لینک اختصاصی شما قرار دارد که می توانید از طریق این لینک از دوستان خود دعوت کنید تا در این بازار همراهیتان کنند وخود نیز بهره بسیار ببرند. شما می توانید یک کانال تلگرام درست کنید ومطالب ما را در آن قرار دهید واز دوستانتان دعوت کنید. حتی می توانید لینک اختصاصی خود را در بخش نظرات قرار دهید تا از این طریق شبکه خود را تشکیل دهید. ما نیزدر این بخش به انتشار لینک شما کمک خواهیم کرد. تا به کمک هم یک استخراج فوق العاده داشته باشیم.


از طریق این گزینه می توانید لاگین کنید.برای اینکه استخراجهای شما از بین نرود یا اگر خواستید در کامپیوتر دیگری کار کنید بتوتنید وارد اکانت خود شوید. در تصویر قبلی در کنترل  پنل شما یک گزینه برای ورود وجود دارد که می توانید از آنجا وارد جی میل خود شوید با کلیک روی آیکون تصویر بالا شما با آدرس جی میل خود وارد شده اید. که این کار ضروری است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی